Friday, March 13, 2009

Terengganu

Minggu ni agak merisaukan aku.
Minggu yang meresahkan buat aku.


Rabu : Mak aku dimasukkan ke hospital untuk dilakukan operasi memotong lebihan lemak dan lendir di lengan dan punggung. Pemeriksaan awal menunjukkan mak aku mempunyai penyakit darah tinggi dan kencing manis yang agak kritikal yang mana sebelum ini, bila buat pemeriksaan darah dan kencing manis, semua ok.

Khamis : Awal pagi aku dengan family ke Putrajaya, atas alasan sang isteri mendapat anugerah dari manusia sewaktu pembelajaran KPLI di KuITHO.

Sementara menunggu, aku melayan gambar dengan anak aku..


Dari Putrajaya Precint 3, aku bergerak dan sampai ke Melaka jam 8.30 malam. Persiapan ringkas untuk meneruskan perjalanan ke Terengganu. Dan sekarang di Terengganu.

Merindu anak.

Merindu isteri.

Merindu emak.

1 comment:

  1. takziah bt ko sekeluarga.. mak ko dha ok ker? bebaik taw takut t jd mcm pompuan yg giler nk kurus tuh..

    ReplyDelete