Monday, April 20, 2009

benci-n-ta



aku masih teruja dengan rambut panjang faizal tahir dari rambut belo dia di ABPBH. macam sengal.

benarkan ku tuk berbicara
bicara trus ke hatimu hatimu
hati yang penuh rasa ragu
jangan terus pergi tanpa mendengarku
hatimu jua
untuk kau terus berlalu nanti dulu
berikanlah waktu untuk aku
untuk kamu

ingatkanlah diwaktu kau bersama ku
kaku aku melihatmu
lidah kelu sedangkan aku
mau kau tahu
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta padamu

ketepi lihat ku berlalu
pasti itu yang terbaik untukku
tiada lagi mahuku tahu
tentang hidup kamu
tentang mati kamu
aku tahu
engkau tahu apa yang mata ku tahu
apa yang kau tunggu mahu aku buka pintu

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihatmu
sedang aku mau kau tahu
dengar kataku
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta padamu

sakitnya aku membenci kamu
sakit lagi mencintaimu
dan aku pergi
tapi kembali
benci aku bencintai dirimu
ku benci..
kamuuuuuu..

aku cintaaaaaaaa...
kamuuuuuuu....

ingatkanlah diwaktu kau bersama ku
kaku aku melihatmu
lidah kelu sedangkan aku
mau kau tahu
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta padamu

ingatkanlah diwaktu kau bersama ku
kaku aku melihatmu
lidah kelu sedangkan aku
mau kau tahu
aku benci padamu
aku cinta aku benci padamu

1 comment:

  1. anda di tag!!!!.. Please go to http://asnaszra.blogspot.com
    jengok² la blog aku k

    ReplyDelete