Saturday, May 16, 2009

live

ulasan untuk AF 7.

Hafiz - Lagu Anuar Zain.

sibuk dengan tarian. senyum kurang. out.

Akim - Lagu Baru.

ok laa.. 80%

Yazit - Lagu Dewa

macam haram. tak patut dipuji langsung. dari 0 sampai ke final - tetap ZERO!!
dato khatijah, cuba sedar yang dia punya key memang out!!

Isma - Lagu Baru

pada aku tak adil sebab husband dia buat lagu untuk dia. kalo lirik by husband dia, mungkin ada sedikit kemaafan pada aku. hmm..

20% je kot.. biasa-biasa je..

Aril - Lagu Padi

macam haram.. boring..

feel yg dibuat-buat!!

Hafiz - Lagu Baru

adoi aiii.. tak de rasa.. tak de rasa..

apa yang transformasi nyer??

Akim - Lagu Faizal Tahir

lu buat main lagu faizal tahir.. lu mati aaa...

gua rasa komen adlin tu desperate sebab dah berapa lagu tapi persembahan out!!

apa yang transformasi nyer??

Yazit - Lagu Baru

HARAM!! HARAM!! HARAM!!

apa yang transformasi nyer??

Isma - Lagu Misha Omar

ini masalah AF dari season 2-7 bila music arrangement tidak mengikut original song. penyanyi akan berasa selesa. tidak push diri untuk diluar kemampuan vokal!!!!!!

apa yang transformasi nyer??

Aril - Lagu Baru

attitude.. masih biasa-biasa..

apa yang transformasi nyer??

APA YANG TRANFORMASINYA??

MUKA??
SUARA?? PALING TERUK..

TRANSFORMASI PENTAS!!!

gua bukan nak tengok pentas.. gua nak tengok performer atas pentas!!

pada gua, AF7 tak dak orang layak jadi juara atas alasan..

TRANSF0RMASI!!!

p/s : gua hanya peminat seni.. kritikan gua adalah berdasarkan apa yang gua suka!!!
seni di malaysia adalah seni duit.. bukan lahir dari hati!!

No comments:

Post a Comment