Tuesday, May 5, 2009

TAKEN!!

gua bukan seorang pengarah, mahupun pengarah seni..

cerita pasal seorang ayah..

cerita yang tidak perlukan efx CGI macam CicakMan..

cerita yang orang melayu susah nak buat.. sebab dorang kata citer race motor dan race kete lagi susah nak buat!!

Download..

atau

DVD cetak rompak!!

TAKEN!!



p/s : kalo korang nak special effect dia lagi best, beli original!! belanja gua makan kalo citer ni best!! hahaha

update!!
bicara mengenai Taken Movie ok!!

gua ada masa sedikit sebelum xternal HDD gua habis discan anti-virus.

gua mintak tolong pada para / para-para isteri. ye, gua tau semua ibu sayangkan anak mereka. anda mengandungkan, melahirkan, menyusukan, membelai, mendidik anak anda semampu dan kadang diluar kemampuan anda menyebabkan sayang yang lahir dari para / para-para isteri kepada sang anak sangat tinggi nilainya. gua tak nafikan.

direct to the point, suami tidak mengandungkan, melahirkan, menyusukan anak mereka. hukum tuhan. namun tiada bapak yang tidak membelai mendidik anak mereka. tiada bapak yang tidak melahirkan airmata tika pertama kali mendengar tangisan si janin hasil titisan air mani mereka. tidak ada.

jangan percaya dengan kata hati anda seratus-peratus wahai para / para-para isteri. sang ayah juga mempunyai heart feeling yang kadangkala melampaui para / para-para isteri. hukum tuhan. kenapa? kerana lelaki tidak mengandungkan, melahirkan, menyusukan.. tetapi mereka mempunyai 6th sense yang lebih tinggi mengenai keselamatan anak mereka. sangat tinggi.

seolah-olah, sang ayah mengetahui sesuatu di masa depan mengenai anaknya.

percayalah..

hukum tuhan!!

p/s : sekadar mencari realiti dari cerita TAKEN!!!

No comments:

Post a Comment